poniedziałek, 29 października 2012

Drewniana skrzynka

Przedstawiam Wam dzisiaj długo wyczekiwaną skrzyneczkę. Projekt zrodził się w mojej głowie kilka miesięcy temu. W międzyczasie zobaczyłam kilka podobnych projektów na blogach i to chyba spowodowało że zapragnęłam jej jeszcze bardziej. Oczywiście mój M. zbił ją w jedna całość a ja wymyśliłam sobie zdobienia. Brakuje jej jeszcze uchwytów muszelkowych, które ułatwią przenoszenie. Jak na razie wystarczają kółeczka zamontowane od spodu. Skrzyneczka ma służyć do przechowywania magazynów wnętrzarskich, ale jak widzicie na zdjęciu może służyć do tego by schować w niej ciepły pled albo poduchy. Na pewno nie poprzestanę na jednym egzemplarzu; już mam w głowie pomysł na drugą, w wersji nie białej. Jeśli uda mi się zrealizować pomysł na pewno Wam pokaże.

10 komentarzy:

Marzeniami malowane pisze...

Chyba zgapię! U mnie w dziennym pokoju gazety i czasopisma wylewają się z każdego kąta i nie mogę ich ujarzmić! :) Hmm, mam już nawet pomysł!
Dziękuję za inspirację ;) A mówiłam, abyś częściej się pojawiała!
Pozdrawiam
Ewa

AGATA pisze...

Super skrzynka !

Gwinoic pisze...

Skrzyneczki z kółeczkami bardzo podobają mi się, a Twoja jest cudowna:)

AliceLovesBrocante pisze...

super dekoracyjna a zarazem praktyczna skrzyneczka:) Pozdrawiam Ala
www.alicelovesbrocante.blogspot.com

aagaa pisze...

Aga, skrzynka świetna!!!Przydałaby mi się podobna na gazetki...

amna pisze...

swietny pomysl!!!
wszystko w jednym i to w jakze uroczej oprawie!!!
i na koleczkach!
i love it;)
pozdrawiam!

ladybird pisze...

Urocza :) Też mi się taka marzy i jeszcze widzę tam moje ulubione gazetki ;)

Anonimowy pisze...

Piękna skrzyneczka!Robi wrażenie. A jeśli mogę spytać, to w jaki sposób naniosłaś na nią wydruk?
Pozdrawiam,
Agata

KERI pisze...

Napisy naniosłam za pomocą specjalnego preparatu, sprawdzę dokładną nazwę w domu bo nie pamiętam niestety. Napisz mi proszę maila to wyślę Ci informację.

MADLINE pisze...

Bardzo mi się ta skrzynka podoba, marzy mi się podobna, ale czy kiedys jej doczekam :) trzeba mieć nadzieję :)